nilinannesiiiiiii suan 4 aylik benimki bende de var canim tum hafta sonu bununla ilgili videolar izledim. Normalmis odayi nemli tutmak lazimmis birde burnu tikaliysa hırıltı olurmus serum fizlojik ile temizleyin mutlaka cigerlere inip bronsiolite donmesin dedi tum videolardaki doktorlar bende 2 gundur temizliyorum bi kac saatlikde olsa hiriltisi gidiyor ama daha sonra tekrar hiriltili bakalim bekliyoruz bizde ne zaman duzelicek diye benimki zaten 36 haftalik dogdu benim 34. Haftada dogum sabcilarim baslamisti bana 4. Tane ciger gelisitirici igne vuruldu hirilitida 4 aydir gecmeyince bayagi bi panikledim bende hebuz daha doktorumuza gitmedik