acemianne__ Bebeğim 50 günlük emerken gaz sancısı oluyor emmek istiyor ama sancıdan ememiyor. Çok ağlıyor,gazını çıkartıp sakinleştiriyorum bazen sakinleşip uyuyor, bazen de tam doyamadığı için emmeye devam ediyor .Kısır döngü yaşıyoruz emzir gaz çıkart tekrar emzir tekrar gaz🤦🏼♀️ nasıl düzene girecek bilmiyorum 😑
Duru91 acemianne__ canım bizde 31 günlüğüz emerken gaz sancısından ememiyor üzülüyorum bu duruma ama nabıcaz hiç bilmiyorum
Blcn acemianne__ merhaba bu durum nasıl ve ne zaman geçti sizde konuyu açalı epey olmuş bizde 47 günlüğüz durum aynı merak ettim 😔
Muhteriz Benimki de iki aylık bazen emerken kendini bacaklarını çok sıkıyor ya da midesinde gaz oluyor defalarca ağzından atıyor memeyi zar zor emziriyorum öyle ıkına Ikına emince de sanki hiç yaramıyormuş gibi inşallah geçer bu dönemler
acemianne__ Blcn yeni gördüm kusura bakmayın benim oğlumda çoklu besin alerjisi olduğu için bu durum yaşanıyormuş,çocuk doktorumuz fark edip bizi çocuk alerjiye yönlendirdi ve ben diyete başladım 1 ay sonra düzelmeye başlamıştı şu anda oğlum 10.5 aylık ben diyeti açtım yavaş yavaş onda da açacağız
Nildemiren Epey süre geçmiş ama 30 günlüğüz aynı durum biz de de var 😒 O kadar canım sıkılıyor ki uyutuyorum hemen ıkınmalar başlıyor, küçücük bebeğe bir şey vermiyorum hep kendim içip yiyorum ama ona geçmesi zaman alıyor ve sanırım işe de yaramıyor
acemianne__ Nildemiren oğlum aşırı gazlı bir bebekti ama çok da huzursuzdu alerjiden kaynaklı olduğu anlaşıldı ve ben diyet yapmaya başladım 1 ay sonra düzelmeye başladı. Artık kesintisiz ve rahat bir şekilde emiyordu,ıkınmalar zamanla azaldı ve bitti. Ayrıca sab simplex ve maflor kullandık onlar da rahatlattı oğlumu. Zamanla azalarak bitiyor zor bir süreç ama geçiyor 😊 10.5 aylık olduk bile
acemianne__ Aryaarya oğlum 10.5 aylık oldu 😊 bizim besin alerjisinden kaynaklı bir sıkıntıymış ben diyet yaptıktan sonra yavaş yavaş yoluna girdi her şey.