Sevgili anneler benim 9 aylık minik bir oğluşum var. Şöyle bir sıkıntımı var hiç yanlız bırakamıyorum uyurken bile yanındayım sürekli birşey olacak korkusu ile yanındayım doğduğu günden sonra 1 hafta küvezde kaldı ondan sonrada hiç yanından ayrılmadım beraber uyuyoruz zaten gündüz uykusu akşam uykuları olsun hep baş ucundayım onsuz bir yere gitmiyorum bırakamıyorum anlayacağınız her dakika beraberiz bazen bu duruma bunalıyorum kendime vakit ayırmak istiyorum ama yapamıyorum ilk bebeğimi çok küçükken anne karnında kaybettim acaba bunu tetikliyor bu durumu diyorum psikolojik destek almayalımıyım sizce akıl verin bana🤦🏻♀️