Ya kızlar bişey soracağım size post açtım ama cvp veren olmadı.simdi biz 6 aylık olduk mama 2 numaraya geçince katılığı arttı tabiki haliyle.biberon üçümüz Philips in fakat tek delikliydi orda zor çekiyor kızım.kac delikli almak gerekiyor kullanan vvar mi ..ve ben nette okudum 3 delikli y şeklinde olan heralde yirtiliyirmis bir tanesi yazmiati.sizxe. Ne yapmalıyım