Kubra34 valla canım ne 120si ne 150si ben bi zararı olur diye korkuyorum da vermiyorum birde her emzirmeden ziyade bir öğün vermek istiyorum her emzirmeden sınra bide 90lık mama versem ben bu çocuğa başını alamam ki hergün üstüne katarak devam eder hep daha fazla ister benim de sütüm azsa mamaya bağımlı olur süt giç içmek istemez diye korkuyorum