elbu kizlar sezeryan dogum yaptim 2 ay 10 gunluk bbegim var sanirim regl oluyorum emziryorum ama regl sutu azaltiyor diyorlar dogrumu sizce cok korkuyorum
BUSRA_203 elbu üzülme canım öyle bişi yok benim de o civarlarda olmuştu normal bebeğim doyuyor kilo alımı orantılı içini ferah tut moralini yüksek 😘
Minnaktosbik elbu canım 55gun lohusaligim sürdü 15 gün sonrası kanama oldu 4gun 4. Ayındayız ama birdaha regl olmadım hamilede degilim sütümde de azalma yok🤷
Ef24 Bizde 2 ay 14 günlüğüz 5 gündür regldim azalma olmadı tadında da değişiklik yoktu bence oğluma özellikle dikkat ettim meme reddetme veya az emme vs yapmadı
Kereminannesiii elbu üzmeyin tatlı canınızı bir şey olmuyor 5,5 ayımda oldum. 15.5 aylık oğlum hiçbir farklılık yaşamadım ☺️