Nuruummm canim bizim doktorumuz 1 aydan sonra bitki cayi verebilirsin dedi kimyon rezene karistirip verdim günde 3 çay kaşığı o donemler cok guzel uyurdu. İnan şimdi asla uyumuyor dun gece 4 bucukta uyudu. 8 buçukta kalkti oglen 1 de uyudu 2 de kalkti 5 20 de uyudu 6 da kalktı düşün büyüdü artik uyuması lazim ama yok yok yok uyumuyor. Ha gece 4 bucukta 8 bucuga kadar da 3 kez uyanarak uyudu helak oldun bir oğlum daha var inanin su an beynim uyusuyor uykusuzluktan. Ben simdi cayi hazirladim netten baktim. Verilebilir agri kesici gaz giderici uyku ozelligi oldugu icin verilir 1 ay uzeri bebeklere diyor hatta 6 aydan sonra 100 ml kadar verilebilir diyor ben 3-5 cay kasigi vercem bakalim uyuyacak mi 🙄 güvenilir ailemizin tanıdığı bir aktardan tohum halinde almıştım doğum yapınca. Demledim sunan demleniyor bakalim netice alirsam sana da yazarim kuzum. Bir arkadasta doktora sorarım sizin için dedi onu da bekliyorum bakalim son carem bu kaldı artik 😔