Kubra5000 Merhaba Oğlumun çok salyası var 5 aylık Dentinox rahatlatıcı jel kullanıyoruz ama çokta rahatlatmıyor çok huzursuz Başka Öneriniz varmı dır ? Şimdiden teşekkürler