zehyag61 Merhaba arkadaşlar, Belki tuhaf bir soru olacak ama benim merak ettiğim bebeğin 40’nin çıkması nasıl hesaplanır? Doğduğu gün sayılır mi yoksa sayılmaz mi? Benim oğlum 18 ocak doğdu, 40’i nezaman çıkmış oluyor? 🙄
Eralpbedel zehyag61 18 ocakta doğdu 18 şubatta 1 aylık 28 şubatta 40 günlük yanı ben bu şekilde hesaplamıştım benim yavrum da 44günlük
aysetunckilicfirat Benim kızım 19 Eylül'e doğdu 29 Ekim'de 40 mevlidi yaptık sizin de 28 Şubat olacak
zngn39 zehyag61 bebeğin doğduğu gün ilk gündür tabiki, doğduğu güne sıfırıncı gün mü diyoruz o zaman öyle bi gün yok demektir nasıl ki bir cenaze oluyo mesela perşembe günü vedat etmiş ama 7si çarşamba okunuyor mevlüt olarak😔aynı hesap
OlgaArslan zehyag61 nasıl bi hesaplama yapıyorlar 28 şubat diyenler onu anlamadım. 28 şubatta eğer doğduğu günü de sayarsak 42 gün saymazsak 41 gün oluyor 🤔 biz dıpduğu günü saymamıştık akşam saat 20.03 te doğduğu için 😀 annem öyle uygun görmüştü 🤩
Esmaacyln zehyag61 doğduğu gün sayılmaz tabikide bir günlük mü doğuyor bebek önce saat sayarız de mi mesela doğalı 8saat oldu gibi bir gün oldu demiyoruz ertesi gün doğduğu saatte bir günü tamamlar
zehyag61 Esmaacyln yukarıdaki yorumlara bakarsanız herkes farklı diyor benimde o yüzden kafam karıştı ya🤣