3aylık kuzum için doktor 3saatte bir en az 120cc ile besle diyor.fakat kızım 60cc olunca sıkılıp çabuk bırakıyor.uykuya geçiyor bu seferde uykudan kalkınca besliyorum .iş uzuyor da uzuyor.düzeni nasıl kurdunuz ya.saat olayına takılmayıp ağladığında mı besliyorsunuz