Ata0905 Hira12 onlar hep inek sütünden yapılıyor 1 yaş sonrası kullanım için. Şişede Aptamil yada hipp var daha küçük bebekler için tek kullanımlık onlardan kullanabilirsiniz.
BernaSzn Hira12 canım 9 aylık alerjik bir bebeğim var benimde sütüm az ama genelde ben ek gıda veriyorum aralarda emziriyorum süt yerine bende ek gıda gitsen daha güzel olur