Hanımlar bebegim 5 ay 20 gunluk dogumdan önce 50 kıloydum hamıllegın son ayına kadar 62 kıloya kdr çktm ve şuan hala kılo veremıorm.Yemememe ragmen kılom aynı ilk zamnlar toparlayıcı takarak göbek olmasını engellememe ragmen .Gerçi göbegım çok yok da basen ve kalça aldı başini gıdıyor👀😞🙈🤔😱🧐sizler ne durumdasnz bu konuda bilgi sahıbı olan varsa yazabılır mı