Kayınbabam yoğunbakım da solunum cihazı olmadan nefes alamıyor bugün uyutulmuş doktor herşeye hazırlıklı olun demiş. Aynı durumda yakınında yaşayan iyileşip çıkanlar oldu mu lütfen yardımcı olun bizi ne bekliyor bilmiyoruz elimiz kolumuz bağlı oturuyoruz. Allahım yardımcımız olsun inşallah 🤲