Mom9 Prensesss_annesiii uzun vadede yükselir. Yükseldikçe ekonomik daralma artıyor o yüzden müdahale ediyolar. Biraz nefes alınması lazım.
Agustosbocegi Prensesss_annesiii satacak altinin var galiba 😕 ben altin fiyatlarini takip etmeyi coktan biraktim almaya para satmaya altin yok neyleyim borsa bilgisini 😂😂😂
Mommysharkdoodoodoodoo Aaa haberiniz yok mu? Altın rezervi bulundu ülkede şu an ilk 7 ülkeden biriyiz
Mommysharkdoodoodoodoo ebz09 Gübretaş madeninde 305 milyar metreküplük altın rezervi bulunmuş 3,5 milyon onsluk yazıyor 😉 2 yıl içinde ülkemizin ekonomisine katkı sağlayacağı söyleniyor ülkemizde birinci dünyada beşinci sıraya yükseliyor bu değerlerle
Mommysharkdoodoodoodoo Prensesss_annesiii yok canım biraz ironi yaptım kendi çapımda ben anlamam altın işinden 😁 ama haber doğru altın rezervi buldular daha bugün