Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 2 ay oldu memur olduğum için maaşım yatmaya devam ediyor ama ayrıca rapor parası alıyor muyuz merak ediyorum e devlet ten bakınca iş göremezlik ödemesi kısmında bi miktar para var analık hakkı diye acaba yatacak mı o bana