BabyAda Merhabaa ♥️ Ya bu demir ilacına basladım çok midesini bulandırıyor az az kusuyor.Allah var berbat birşey. Sizin çocuklardada oluyor mu? Ağızı kapkara oluyor içi,su veriyorum hemen,sözde doktor dişine damağına değmesin demişti ama nerdeee
Ata0905 BabyAda yeni nesil bir takviye kullanın . O ilaçların tadi kötü bulantı karın ağrısı kabızlık yapıyor .ileride dişlerinde lekenme yapıyor. İmkan varsa sidefer yada ocean microfer kullanın. Beyaz içimi kolay tadı güzel . Yan etki yok .
Brrn8890 BabyAda vegaferon di sanırım sağlık ocağının verdiği onu kullnamdim tahlil.yapmadan kan değerine bakmadan ezbere herkese veriyolar zaten doktorumuz kanına bakıp vermişti 1 değer düşüktü sidefer kullandık 1 sis bittiginde kanıda yükselmişti.rengi falanda beyazdı