Kubra4152 olsun hiç üzülmeyin bir çoğumuzun ilk bebeği illaki acemi olduğumuz anlar oluyor 😊 evet genelde 6.ay tadım ayı. Zaten bu ay çok fazla gıda sindirimini de zorlayabilir. O yüzden amaç yeni tatlar vermek gıda ile tanıştırmak sebze kısmını pek sevmiyorlar 😊 ama meyve de keyifle yer sizde yedikçe keyif alırsınız sonrası zaten düzen kurmuş olursunuz. Yoğurt yapabilirsiniz mesela minik kavanozlara bebeklerin birçoğu seviyor faydalı da zaten her gün birer kaşık verirsiniz alışır hemde , sonra kefir verirsiniz inşallah sever tadını da böyle böyle bir bakmışsınız eline almış yiyor döke saça 😊😊