Merve_gcl canım bebeğin gelişimini takip ettiği kendi doktoru daha iyi bilir benim eşim Acil doktoru olduğu için çok detaylı bir bilgilendirme yapamaz yanlış yönlendirmiş oluruz falan ama bence sürekli meme teklif et emzirmeyi saatte bir emziriyordum ben nerdeyse, böylelikle aklın kalmaz anne sütünün de zararı olmaz fazlasının mama gibi hazmı zor değil