Minikprensannesi06 ceylin33 hergun veriyordum bende sabah 8 akşam 8 veriyorum 4 damlada öğlen verdim ilk başlarda şimdi rahat ettiği için vermiyorum öğlenleri ama biogai tek kullanılmazmis
ceylin33 Minikprensannesi06 yaa neden ki fayda etmiyor diye mi yoksa bi sorun mu yaratıyor tek kullanıldığında
Gzemx nursocum kesinlikle katılıyorum arkadaskmjn cocugu acı elma yagından yogun bakımda yattı cocugun eli ayagı şişti mosmor oldu bazı bebeklerin alerjileri olabiliyor sakın böyle şeyler sürmeyin kullanmayın
Nurartuk Tugcegumuss Ben gasicon gaz damlasi kullaniyorum kendim icin bebege sutden geciyor bugün aldim ve bugün icinde etkisini gordum
Sutoprak Tugcegumuss nurse harveys gaz şurubu. Damlasınıda denedik etki göremedik. Şurubu 6:00,14.30,22.00 5er ml başladık. Dün öğleden beri çok iyiyiz.