Ayax durduk yere ağlıyor altını açınca susuyor bunu doktora söyledim pipisini kontrol etti idrarını yaparken darlıktan dolayı zorlandığı için ağladığını ve sünnet edersek daha rahat idrarını yapacağını söyledi. Bir de bi böbreği diğerine göre daha büyük onun da idrarını iyi yapamadığı için olduğunu söyledi. Böbreği de sünnet olunca düzelirmiş.