Ben kullanmıştım gebeliğimden önce hala paketlerim var gündüz pedi kullanmadım regl için normal ped almıştım mantardan dolayı çok kaşıntım oluyordu azaltmıştı ve ilk kullanmaya başladığımda çok akıntım olmuştu sanki temizliyor ne var ne yoksa gibi 😃orta şeridinde mentol var sanırım ferahlık veriyor