Ben 6. Aydan sonra yavaş yavaş oturtmaya başladım 7. Aydan sonra ek gıdaya başladım ama mama sandalyesine hemen oturtmadım üç gün kuralı uygulayarak ek gidaya başladım siz ek gıdayla ilgili araştırma yaptığınız zaman her şey detaylı bi şekilde karşınıza çıkar zaten. Bir de çocuğunuzun gelişimi farkedeceği için siz daha iyi blirsiniz 🌸