Kızlarrrrrrrr dün biliyorsunuz belki 3 tane post açmıştım kızımın göz muayenesi ile ilgili dün biraz içine sinmeyen şeyler duymuştum bugün hemen dünya göz hastanesine gittim sıkıntı yaratacak hiçbişey yokmuş 1 2 aya muhtemelen geçer çok küçük bi göz arkası kanama dedi allahım nasıl içim rahatladı dünden berri yatamadım üzüntüden ne yediğimden anladım ne içtiğimden 😞😞 evlat çok can yakıcı rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın