Busratugra Mamajoo kullanıyorum bende şöyle iyi gibi ama lansinoh hakkında bir fikrim olmadığı için kıyas yapamıyorum ☺️
Hmyrdnz Ay bak herkes ayni şeyi yazmış bende hamileyken ikisi arasında kaldım en son mamajo aldım bazen iyi bazen kötü ve lansiroh kullanmadığım icin bilmiyorum birebir ayni durum kizlar 🤷♀️
Bssrr Lansinoh kullanıyorum süt bazen geliyor bazen gelmiyor inan anlamadım bende . Bir ara süt gelmiyordu amasıkınca geliyordu sonra sağmaya alıştı galiba süt baya çoltı şimdi yine aynı azaldı
Ygz Basakaya lansinohtan memnun değilim mamajooyla babyplus aynı üretim aslında babyplusın cekim gücü iyi fakat en cok bozulanlar arasındaymış.
Elifeymenn Basakaya bende çok kararsızdım. Lansinoh tekli aldım ve gayet memnunum. Düşündüğümden daha güzel sağıyor. Sadece Bebek kısa bir süre önce emdiyse ve göğüs boşsa pek süt gelmiyor. Biriken sütü daha iyi sağıyor.