Myakkaya canim degerlerinde falan düşükluk var mi ? Ek gida sureciniz nasil ilerledi hep mi böyleydi kimi bebekte yemek zor geliyor biberon yada anne sütü daha kolaylarina geliyor canim. Bence kan degerlerine baktirin. Ve aciktiginda ne olursa olsun biberonu vermeyin. Yemeğini yesin daha anlamaz ufak ama siz biberonu vermeyince mecbur kalacak. Arkadasim bu biberonla süt icirme meselesinden dolayı oğlu 3 yasinda hala birsey yemiyor sadece süt icmek istiyor doktor kansızlık var deyince biraktirdi ve su an cocuk biraz biraz yiyor. Benim oglum da istahsiz canim cok yemek seciyor asiri derecede yediği cesit 5-7 arasi biseydir bende cok üzülüyorum ama cozum de bulamadim acikcasi🥺