Kızlar her yıl sonunda aptamil 1 numara da böyle oluyormuş dediler bana ya şaka gibi nasıl olabiliyor böyle bi şey inanmadım önce ama aradım taradım hiçbir yerde bulamadım var olan da mama 70₺ yse yazmış 140₺ aynısına Ocak ortasına kadar da mamadan olmayacakmış