Mucizemm1 benım kızım da 7ay 25 gunluk sadece 6 kılo 3 aydır kılo almıyor okadar ek gıda vermeme ragmen sımdı dun sma mama kulanmaya basladım ıcmıyor 60 cc den fazla onuda zorla napıcıgımı bılmıyotum evet saglıklı olsunlar ama yasıtlarından gerıde kalmasınlar anneyız ıste artık bende mama agırlıklı gıdıcem cunku ek gıda yaranamadı bıze