Kızlar geçen hafta oğlum sık kusmaya başlamıştı doktora gittik kan tahlili yapıldı karaciğer enzimleri yükselmiş SGOT (AST) 84
SGPT (ALT) 88 Olmuş. Şimdi de kontrole gittik biri 76 diğeri 74 düşmüş normalde 60 falan olmalı sanırım bu enzim yükselmesi neden olabilir başına gelen var mı oğlum 3 aylık şuan. Doktor üşütmüş olabilir diyor öyle midir