Edakk öncelikle şunu belirteyim ki beni 1 ay zar zor emdi çoğunlukla sağdım hatta, hep mama destekli gittik, bunun büyük etkisi var. Ek gıdaya başladığımızda 5. ayda falandık tadım şeklinde ilerledim doktor tavsiyesi ile. Şu an değişik şeyler yapıyorum her gün pekmezini veriyorum, lorunu kendim yapıyorum yoğurdunu kendim mayalıyorum. Kompostolarını yazın kendim yaptım. Maşallah iştahlı da bi bebek olunca yiyor napayım o yiyince ben yemiş gibi oluyorum 😄