Karadutunannesi_ doğduğundan beri kızımda değişik bi el titremesi vardı canım. Elini yukarı kaldırıp titrete titrete göbeğine indiriyodu. Doktorumuz önce nöroloğa yönlendirdi eeg çekildi temiz çıktı. B12 den şüphelendi daha 1 aylık bile yoktu o zamanlar. Kan tahlilinde 170 falan çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam. İlk önce iğne verdi yalnız iğneyi vurunmadı ağızdan içtik ampulu 1 ay. Sonra ocean fısfısına geçtik 2 ayda onu kullandık. Gecen gittim doktora 3 ay kullanman yeter b12 yi dedi şimdi bıraktık. Sadece ben kendim bi fıs alıyorum. 9. Ayda kan testi yaprız dedi. Şu an 6 aylığız. B12 eksikliği motor becerilerinde eksiklik yapar dediler ama benim kızım erken döndü,ellerini çok güzel kullanıyor falan bende anlamadım vala şu an sıkıntımız yok. Yalnız ben sağlık ocagına gittim kan verdim benimde pek yüksek çıkmadı açıkcası ortalarda çıktı değerim