Ayax sizinki sağlıksal bir sorun da olabilir tabii bilemiyorum ama kitapta bebeklerin doğuştan itibaren beze tuvalet yapmaktan rahatsız olduklarını bu yüzden tutabildikleri kadar tuttukları ( bu sırada huzursuz oldukları ve bunu belli ettiklerini) daha sonra artık tutamayacakları zamanda ( yetişkin biri gibi çişinizi belli bir yere kadar tutup en sonunda dayanamayıp yaparsınız) istemsizce yaptıklarından bahsediyor.