Bebeğim 3 aylık 5 gündür kakasını yapamıyor sadece anne sütü veriyorum, bu 2 gündür de çok huzursuz ağlıyor masaj yapıyorum yaptıkça gaz çıkartıyor aynı zamanda göğsümü de almıyor ağladığı için biberona koyuyorum biberona da aynısını yapıyor zorla içiriyorum neden acaba yardım edin anneler gününü