Bebeğim 3 aylık 5 gündür kakasını yapamıyor sadece anne sütü veriyorum, bu 2 gündür de çok huzursuz ağlıyor masaj yapıyorum yaptıkça gaz çıkartıyor aynı zamanda göğsümü de almıyor ağladığı için biberona koyuyorum biberona da aynısını yapıyor zorla içiriyorum neden acaba yardım edin anneler