Benden bebeğime geçti.2 gün ateşi oldu huzursuzluğu oldu sonra ateşi düştü çok şükür ama bir iki gündür de hafif öksürüğü var burnu tıkalı sürekli ateş yok bu şekilde olanlar oldu mu normal midir bu süreçte ? Tekrar gidip kan falan aldırıp baktırsak mı