Ruya_Hayal bizde çevre eczanelerde bulamadık biraz daha merkeze yakın bir yerde bulduk canım aylık sekiz kutu veriyorlar üç hafta oldu daha ikinci kutuyu bitirmedik bazı eczanelerde kimliğini alıp iki üç güne getiriyorlarmis ama öyle söyleyen olmadı mi size internetten baktım ben bir kutusu 100 TL raporlu bulursanız iyi olur alacak durumunuz da varsa eğer evolvia alın cunki o Aptamil kadar kötü kokmuyormus oda alerji maması