Bernaebu ayak, el, bilek neresi olursa olsun alçıda 1 hafta bile kalsa maalesef tembelleşiyor. Ben kolumu çok çok fazla kırdım ve çatlattım, sağ kolum bilekten 2 kere kırıldı dirsekten 1 kez çatladı, sol kolum bilekten 1 kez kırıldı 2 kez çatladı. Doktor son burkmanda platini takarım dedi. Ve en az 20 gün alçıda kaldı. Hareketsizlikten kireçlenme olduğu için devamlı ayağı hareket yaptırın, egzersiz yaptırın. İntermetten video bulabilirsiniz. Hala daha bileklerimi tam anlamıyla kullanamıyorum, 21 yaşında olmama rağmen hala korkuyorum birşey olucak diye ve korkarak hareket ediyorum. Çok çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda düzelir🥰