Sibosunnannesi doğru gelmeyen şeylere yazmamayi deneseniz mesela bende cinsellik postlarina çok fazla girmiyorum kalkıp burda neler neler duyuyoruz her posta girip linç etmek yerine sessiz kAlmayi tercih ediyorum. Ki yanlış bişey sormadım da cevaz yazmak yazmamak sze kalmış ama insanların hep Kirip eleştirerek elinize ne geçiyor anlamadım .madem öyle sizde linclenince sorun değil o zman