Bir türlü içirmedin halbuki kokusu çok güzel tadı yok ama öyle yağ gibi değil şurup gibi ama bir türlü icmiyor ocean aldım karışık meyveli tavsiyelere açığım arkadaşlar eczacı süt icine katmayın demiş yemek yese vericem kaşık sokmaz ki ağzına sütüne katicaktim öyle kala kaldım