Merhaba kızlar benım oğlum 2 bucuk aylık kafası hep sıcak neden olabilir acaba ? Ölcüyorum 37.2 bazen 36.8 cıkıyo alnını ölcuyorum 36.6 36.8 arasında cıkıyor sürekli atesimi var yani 2. Ay aşısından sonra düşmedi hep bu seviyelerde normalde bebeklerde ateş kaç olmalı