Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 2 ay önce bebegimin vücudunda döküntü ler çıkmaya başladı. Aynı zamanda benmde gögsümün kahverengi yerinde çıkmaya başladı. Yayıldı. Doktorlara gittik mantardır dediler. Karbonatla sil dediler ama çare olmadı. Bebegim için kortizonlu krem kullandık. Geçti ama tekrarladı.bende kullandım gögsüm için aynı şekilde geçti ama tekrarladı. Başına böyle bişey gelen var mı