Selam anneler, 3 buçuk aylık bir kizim var sezeryanla dogum yaptım. Son haftalar karnim asiri şişiyor akşamları özellikle sabah kalkıyorum savcıyla tuvaletini yapıyorum, hayatim boyunca gaz ağrısı sancısı çekmedim nasil olduğunu da bilmiyorum sizlerde oldu mu böyle birsey ne yapmam gerek;(( Gecer ni bu durum, emziriyorum da kızımda da gaz var damlalar biraz ise yaradı gibi.