Irmak21 Evet bebeğimde öyleydi, fazlasını çıkarıyor gaz ile beraber sorun yok demişti doktor, zamanla azaldı. Sık sık önlük ve üst değiştirirdim bende anlayabiliyorum. Ama fışkırır tarzda değilse çok kötü kokulu değilse sorun yok zamanla geçiyor. Tabi kilo alımı falanda yolundaysa. 🌸