Edabahar canım benim kızımın ayak baş parmağı olmuştu ilk önce bir hafta bacoderm kullandım sonra fucidin kullandım ama kremi bol sürüp masaj yaptık batan kısmı dışarı doğru bide kremi günde 3 kere sürdüm her sürdüğümde gazlı bezle sardım çok şükür kurtulduk