Yagmurkara 1,5 aylık bebeğim 4 gündür kaka yapamıyor, karnı çok sert ve şiş ayrıca çok ağlıyor ağlamaktan sesi kısıldı 😥 bu durumu yaşayan var mı öneriniz nedir ?
Giizzeemm Yagmurkara bir çay kaşığı zeytinyağ verebilirsiniz sonrada ayaklarıyla hareket karnına masaj geçmiş olsun 💜
Karadeniz-li Yagmurkara mama ile besleniyorsa 4 gün süt ile 6 günden sonra tedirgin olmak gerekmiş doktorum öyle dedi bana gaz olayı içinde damla ve bağırsak düzenleyici kullanıyoruz biz ama genede krizler geçiriyoruz doktorunuza danışın isterseniz
Durukusunannesii Yagmurkara benmde 1 aylık bebegm 3 gündür yapamıyo oyle ağlaması falan yok ama karnı şiş yavrumun ayaklarnı cekıyo huzursuzlanıyo bende zeytnyagı verdm işe yaramadı
nurduran Yagmurkara gazı da olabilir bebeğinizin. Anne sütü alıyorsa eğer uzun sürebilir kaka yapması. Nurse Harvey’s colex var gaz şurubu doktorunuza danışın bunu kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim hem bitkisel bir ürün
Berkem39 Bebek ağlarken çok üzücü bir durum ama yeni doğan için 1 haftaya kadar yapmaması normal demişti dr. Benim oğlum 7 gün yapamadı dr götürdüm fitil artık bulunmadığı için küçücük bir sabun koy poposuna yada zeytin yağ sür kulak pamuğuyla.