Leyla_mehmet Kızlar biz 6 aylık olduk.philipsin biberonunu kullaniyiruz fakat eskisi 1 delikliydi.2 numaralı mamaya geçtiğimiz için mama köyü kıvamını aldı tek delikten geçmiyor.kac delikli almaliyiz kullananlar var mı acaba.