Hohomoromu pandemiden dolayı evdeyiz maalesef, diyetle de iki düşmanız resmen tabi irade meselesi ama tatlısız duramıyorum 😄 Leslie falan yaparım evde ip atlarım diye düşünüyorum. Yani en kötü ihtimal evde hareket halindeyim çocuktu, yemekti, temizlikti falan derken giyerim. Zaten günlük hayatta da sürekli tayt giyiyorum.