Mirayimran insallah canım bende üzgünüm bir yaştan mahrum kalıcaklar belki üzülücekler ama sağlıktan daha önemli değil öyle herkesi eve toplayamam ki napalm bu sene böyle olsun pastasını ben yapmayı düşünüyorum pasta patlatmada tadıcak mutlaka el ağıza gidicek pastane tarzı yerler rafine şeker kullanacgından öyle düşündüm