inismona bende de henüz tam boşaltamadım canım yanıyor . 2 gündür ateş ve halsizlikten ne yiyebildim ne uyuyayabilidim. Oğlum kolik olduğu için Gaz yapıyor diye çoğu şeyide yemiyordum . Uykuya gelince kolik olduğu için uyku bile uyuyamıyorum .
Öncelikle yeme düzenini kendime getirip sonrasında mastitten kurtulup sütüm artarsa umarım Bebeğim mememe tekrardan eskisi gibi gelir
Tabi bu sürede yine pes etmeden emzirmeye devam 5 dakka bile olsa