Merhaba kızlar daha önce kendim için açmıştım sadece ter kokusuyla alakalıydı terim kına gibi kokuyor bir kaç haftadır demiştim bir kaç kişi normal olduğunu söylemişti cuma doktora gideceğim ama tekrar sormak istedim şu an hem benim ter kokumla afedersiniz dışkı kokusu aynı ama kına gibi kokuyor bebeğimin de gazı aynı kokuyor fikri olan varmı ? Veya yaşayan ?