Ygtakn1 Prensesimm2507 bende düşünüyorum boyatmayı 40 bi cıksın bakım yapıcam valla bı zararı da yok sanırım amcamın kızı ablam boyattı öle gözle görülür bi sıkıntı olmadı allaha sükür
Prensesimm2507 esmamkrem canım kaç aylıkken boyadın ben açma boyama fln yaptım ee sonra rengi oturtmak için 2 3 defa daha boyadım
esmamkrem Prensesimm2507 6 aylıkken boyadım ben doktora süte geçer mi deyince güldü birşey olmaz dedi ve boyadım olmadı.
Ygtakn1 Prensesimm2507 aa ben bilmiyorufm bunu eger öle ise gercekten cık sıkıntı benım saclarım ombre li ama sarısı baya yukardan do ıyıce uzadı o kadar bakımsız bı halde kı boyatıp bakım yaptırmak ıstıyorudm sanırm bitkisel boya ile boyatmak lazım o zaman yada hıc bıyatılmıcsk
MssKrks Emzirirken boyatmamanız lazım. Kimyasallar süt yoluyla bebeğinize geçer. Boyadım bir şey olmadı düşüncesiyle tekrar boyamayın lütfen… O kimyasalların ne zaman ne şekilde bebeğinize etki edeceğini bilemezsiniz 😔